logo

Over Mij

Trouwen

Sweet tables

Koekjes

Bedrijven

Bestellen

menu

Frequently Asked Questions

Hoe bestel ik een taart of desserts?

Je kan contact opnemen met mij via mail op info@sweetmimosa.be of via het bestelformulier. Vervolgens zal je zo snel mogelijk een prijsofferte ontvangen. Indien je akkoord gaat met de prijs en de voorwaarden dient 50% van het totaalbedrag overgeschreven te worden. Van zodra ik het voorschot heb ontvangen ligt de bestelling vast.

Hoe lang op voorhand bestel ik de taart best?

Momenteel is 2-3 weken voldoende maar ik raad je aan om van zodra je de datum weet je bestelling vast te leggen. Hoe meer op voorhand je bestelt hoe meer zekerheid je hebt dat ik je gebak kan maken.

Kan ik een taart bestellen met suikerpasta?

Ik bedek mijn taarten niet met suikerpasta maar afhankelijk van het ontwerp maak ik er wel de decoratie mee.

Kan je een taart namaken?

Ik kopieer geen werk van collega’s. Ik kan wel de afbeeldingen gebruiken als inspiratie.

Hoe en hoe lang bewaar ik de taart het beste?

Ik maak de taart vers en speciaal voor jou. De taart blijft na levering nog 4 à 5 dagen goed. Je bewaart deze het best in de koelkast. Ze kan ook worden ingevroren. Indien ze al is aangesneden bedek je het opengesneden deel met vershoudfolie zodat de taart niet kan uitdrogen.

Kan je rekening houden met allergieën, intoleranties of veganisme?

Niet al mijn gebak is aanpasbaar maar ik help je graag verder. Hou er wel rekening mee dat alles in dezelfde keuken wordt gemaakt en dat er dus altijd sporen van de allergenen in het gebak terecht kunnen komen.

Is alles op de cake eetbaar?

Neen, afhankelijk van het ontwerp kunnen er prikkers en bloemen gebruikt worden. Deze zijn niet eetbaar tenzij je specifiek eetbare bloemen hebt besteld. Ook kan het grote strooisel dat ik gebruik nogal hard zijn. Indien je gevoelige tanden hebt is het best om deze van de taart te verwijderen.

Kan ik de desserts veilig vervoeren?

Zeker! Ik verpak alles veilig en geef je nog tips voor je vertrek. Een beetje voorzichtigheid is wel aan te raden. Sweet Mimosa is niet aansprakelijk voor schade tijdens het vervoeren van de desserts.

Ik wil mijn ontwerp nog aanpassen, is dit mogelijk?

Aangezien alles vers wordt ingekocht kan dit tot 2 weken op voorhand. Indien ik decoratie speciaal voor jou aankoop, waarvan de levering langer dan 2 weken duurt, zal ik dit wel moeten aanrekenen.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Tot 2 weken op voorhand kan je annuleren en betaal ik je het voorschot terug.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Het voorschot gebeurt via een overschrijving. Bij de levering van de taart kan er cash of met payconic betaald worden.

Hoe en hoe lang bewaar ik de taart het beste?

Ik maak de taart vers en speciaal voor jou. De taart blijft na levering nog zeker 3 à 4 dagen goed.
Je bewaart deze het best in de koelkast.
Indien ze al is aangesneden bedek je het opengesneden deel met vershoudfolie zodat de taart niet kan uitdrogen.